~~~~~~~~~~

......................................................................................................................... ...ένα βήμα μπροστά.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η Νέα Μάκρη είναι πόλη της βορειοανατολικής Αττικής. Ανήκει διοικητικά στον Δήμο Μαραθώνα. Ο πληθυσμός της σύμφωνα με την απογραφή του 2001 είναι 15.554 κατοίκους. Ιδρύθηκε το 1924, από τον Αντώνιο Τζιζή, όταν έφθασαν οι πρώτοι κάτοικοί της, πρόσφυγες από τα παράλια της Λυκίας Μικράς Ασίας, από τις ιωνικές κωμοπόλεις Μάκρη Λεβίσσι. Η οικιστική, οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της Νέας Μάκρης τα τελευταία χρόνια υπήρξε ραγδαία. Έχει έκταση 36.662 στρέμματα και ο μόνιμος πληθυσμός της ανέρχεται στους 13.986 κατοίκους. Ως παραθεριστικό κέντρο, το καλοκαίρι, ξεπερνά τους 90.000 - 120.000 κατοίκους μιας και έχει χιλιάδες μόνιμους παραθεριστές που διαθέτουν εξοχική κατοικία. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Άνθρωποι και Φύση πάνω από τα κέρδη

"O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό...". Γκαίτε.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΟ ΜΑΤΙ

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ - Ανακοίνωση-Δελτίο Τύπου σχετικά με τη νέα συμφωνία για τους αυτοκινητόδρομους

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ

Οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων παραμένουν ένα μεγάλο οικονομικό και πολιτικό σκάνδαλο, όπου συμπράττουν το μεγαλοεργολαβικό κατεστημένο με το μνημονιακό πολιτικό προσωπικό της διαπλοκής και της κλεπτοκρατίας.
Στη Β.Α. Αττική μόνο, με εγκατεστημένους οκτώ σταθμούς διοδίων εντός των ορίων του Δ. Ωρωπού, η Νέα 
Οδός Α.Ε. εισπράττει καθημερινά πανάκριβα διόδια από δεκάδες χιλιάδες οδηγούς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε το υπουργείο, απαντώντας σε ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, η εταιρεία έχει εισπράξει από διόδια 374 εκ. € κι από τη συμβολή του Δημοσίου άλλα 140 εκ. €, ενώ έχει εκτελέσει έργο αξίας 354 εκ. €. Προκύπτει δηλαδή για τον παραχωρησιούχο, μέχρι σήμερα, όφελος μεγαλύτερο από 160 εκ. €.
· Κι όμως, ο παραχωρησιούχος εδώ και δυο χρόνια έχει σταματήσει τα έργα, παρότι η σύμβαση αναφέρει ότι έχει υποχρέωση να χρηματοδοτεί τα έργα με ίδια και δάνεια κεφάλαια και είναι υπεύθυνος να 
διασφαλίζει ότι θα υπάρχει ανά πάσα στιγμή χρηματοδότηση διαθέσιμη για την πλήρη και προσήκουσα εκτέλεση του έργου.· Κι όμως, ο παραχωρησιούχος, με τη συμπαιγνία της κυβέρνησης, συνεχίζει να απειλεί με εξόντωση εκατοντάδες πολίτες που τολμούν να αντιστέκονται, κινούμενος νομικά εναντίον τους, με ειδοποιητήρια και διαταγές πληρωμής χιλιάδων ευρώ, με ποινικές διώξεις και αστικές αγωγές.
· Κι όμως, ο παραχωρησιούχος σήμερα, ανακοινώνεται από τον υπουργό, πως ενισχύεται από το Δημόσιο, 
με 106,5 εκ. € επιπλέον!
 Είναι ξεκάθαρο, ότι συνέχιση-επανεκκίνηση των έργων, με τέτοιες συμφωνίες μεταξύ των
μεγαλοεργολάβων και της τρικομματικής συγκυβέρνησης, εξυπηρετούν μόνο τα υπερκέρδη του κεφαλαίου και αναδύουν την αποπνικτική οσμή ενός ακόμα μεγάλου σκανδάλου.
 Είναι ξεκάθαρο ότι η μνημονιακή κυβέρνηση μόνο για τις θέσεις εργασίας δεν ενδιαφέρεται. Άλλωστε είναι οι μνημονιακές κυβερνήσεις και οι ακραίες βάρβαρες νεοφιλελεύθερες πολιτικές τους, που μας έφτασαν 
την ανεργία στο 27%.
 Είναι ξεκάθαρο ότι η υπερ-πληρωμή των μεγαλοεργολάβων έθρεψε και θρέφει τις Λίστες Λαγκάρντ.
 Είναι ξεκάθαρο ότι οι Συμβάσεις Παραχώρησης, που ψήφισαν το 2007 η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ, οδήγησαν σε μια ακόμη λεηλασία του εισοδήματος των πολιτών. Πρέπει όλοι μαζί να σταματήσουμε επιτέλους αυτή τη ληστρική πρακτική.
Τα έργα να συνεχιστούν, σύμφωνα με τις ανάγκες και προς όφελος της κοινωνίας, με ευθύνη και επίβλεψη ενός δημόσιου φορέα και με κοινωνικό έλεγχο, συμβάλλοντας στην παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου και ανοίγοντας θέσεις εργασίας. Μιλάμε για το αυτονόητο. 
Δηλαδή:
 Με συμβατικό πλαίσιο που να διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον.
 Με απόλυτη διαφάνεια για κάθε ευρώ που πληρώνεται.
 Με δίκαιο και διαφανή έλεγχο του τι έχει γίνει μέχρι σήμερα και επιστροφή στο δημόσιο όλων των χρημάτων που καταβλήθηκαν «αχρεωστήτως» στους παραχωρησιούχους.
 Με αυστηρή δημόσια Επίβλεψη και όχι με Επίβλεψη από δήθεν «ανεξάρτητο μηχανικό», που όμως 
πληρώνεται από τον παραχωρησιούχο και προφανώς συντάσσεται με τα συμφέροντα του.
 Με απόλυτη προσήλωση στην ποιότητα των έργων, στην εξυπηρέτηση και ασφάλεια των πολιτών.
 Με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και αμοιβής για όλο το εργαζόμενο προσωπικό.
 Χωρίς να ληστεύονται οι πολίτες από τα πανάκριβα διόδια, που τελικά όπως αποδεικνύεται καταλήγουν σε υπερ-πληρωμές των μεγαλοεργολάβων
 Με απαλλαγή των τοπικών κοινωνιών από διόδια για τις τοπικές μετακινήσεις της καθημερινής διαβίωσης.

23/4/2013
Το Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου